РЕКЛАМА У БЛОГЕРІВ ІНФЛЮЄНСМАРКЕТИНГ

    Бренди завжди хочуть бути ближчими до клієнта. Краще за будь-яку рекламу про особливості вашого товару чи послуги розповість людина, думці якої довіряють.
    Популярний блогер зможе подати інформацію у своєму стилі та достукатися до потенційного покупця. Поставте себе на місце цільової аудиторії та подумайте, до кого б ви дослухалися?
    Чим продукт масовіший, тим сильніше впливає думка блогера на продаж кінцевому споживачеві.

заказать
Изображение телефона

Що таке Інфлюєнс маркетинг?

Зображення телефону
Зображення телефону

Маркетинг впливу (influencer marketing) — просування бренду або продукту (товару та послуги) через лідерів думок. Головний принцип цього виду реклами — нативна та ненав'язлива подача інформації через рекомендації та продакт-плейсмент. Даний напрямок маркетингу дозволяє бренду налагодити прямі та більш довірчі відносини з цільовою аудиторією. та конкурси.

Реклама у блогерів дозволяє:

Поліпшити
впізнаваність бренду

Формувати базу потенційних клієнтів

Звертатися безпосередньо з
цільовою аудиторією

Изображение телефона

Підвищувати лояльність вашої цільової
аудиторіїдо бренду

Отримувати зворотний зв'язокз існуючими клієнтами

Збільшити зростання продажів
із соціальних мереж

4

самих
запитання

У Вас залишилися ще питання?

безкоштовна консультація

Нам довіряють, тому що у нас:

Більше

4 року
роботи з блогерами

200
успішних запусків

min
оптимальна комісія

За якими принципами ми

підбираємо блогерів

Важливо побудувати концепцію позиціонуванняі вибрати єдину стратегію комунікації. Основне повідомлення потрібно підтримувати у всіх каналах, які посилюють одне одного. Не менш важливо, щоб реклама не йшла врозріз із інтересами автора блогу і не кривдила потенційних покупців. Контент має бути гармонійним як для творця, так і для його передплатників.

Насамперед варто звернути увагу на такі фактори:

замовити
  • 1. тематика та географія блогу
  • 2. наскільки співвідносяться цінності блогера з цінностями бренду
  • 3. аудит цільової аудиторії (кількість передплатників, демографія, перегляди та залучення)
  • 4. якість передплатників
    (багато хто грішить накруткою)
  • 5. кількість та якість рекламного контенту
Зображення телефону

Інші послуги

Реклама у спільнотах (месенджери, групи)

Спецпроекти, прес-релізи

ПРИВОДИМО ГАРЯЧИХ КЛІЄНТІВ З Фейсбук Інстаграм

Перші результати вже в перший день показу реклами!

Изображение

Реклама у блогерів як сучасний спосіб просування

Розвиток інтернету та соцмереж відкрило широкі можливості для організації продажів та просування різних брендів, товарів та послуг. Одним із популярних інструментів став так званий маркетинг впливу або influence marketing. Як показала практика – це досить ефективний спосіб підвищити впізнаваність компанії, сформувати лояльність клієнтів та збільшити вирву продажу майже для будь-якого виду бізнесу з категорії В2С. Як знайти блогера для реклами та замовити рекламу у блогерів ви дізнаєтесь далі.

Що таке influence маркетинг і що він включає?

Маркетинг впливу є просування товарів та послуг за допомогою лідерів думок. Лідери думок – це відомі люди чи блогери, до яких прислухаються та довіряють споживачі. Щоб донести необхідну інформацію до потенційного покупця, використовуються соціальні мережі, де відбувається спілкування блогера зі своєю аудиторією. Інфлюєнс маркетинг побудований на двох поведінкових факторах: наслідування кумира та беззастережної довіри до експерта. Бажання бути схожим на лідера та користуватися продуктами, які він рекомендує добре впливати на продажі та робить інфлюєнс маркетинг ефективним та затребуваним навіть серед компаній зі світовим ім'ям. Зараз спостерігається тенденція, коли вони збільшують свої бюджети залучення нішевих блогерів, зменшуючи інші витрати реклами. Про продуктивність рекомендаційного маркетингу говорить наступна статистика: у сегменті FMCG (швидко обертаються споживчі товари) він приносить брендам $11.33 на кожен витрачений долар, у рітейлі — $10.48, у сфері туризму — $7.04.

Кому підійде реклама у блогерів?

Однак, незважаючи на хорошу прибутковість, реклама у блогерів підходить далеко не всім видам бізнесу. Більш ефективно вона працюватиме для компаній, які належать до сегменту В2С – бізнес для споживача. Тобто, це товари та послуги, спрямовані на кінцевого споживача. Це можуть бути косметика, одяг, продукти харчування, туризм, нерухомість, послуги косметичних салонів і т.д. Які бувають блогери?

Залежно від контенту, який створюють блогери, вони поділяються на три види:

  1. Бізнес-блогери;
  2. Блогери, які описують свої хобі та захоплення;
  3. Відомі в якійсь сфері люди.

Кожен з них створює свій канал заради певної мети: наприклад, блогери-бізнесмени заточені під рекламу та заробляння грошей, а знаменитості – ведуть сторінку для PR-компаній.

типи реклами у блогерів

В якості майданчиків для своєї діяльності блогери обирають сервіси Youtube чи Instagram. Від платформи, де вони розміщуються, залежить тип реклами, яку можна замовити.

Реклама у блогерів в Інстаграм

Реклама у блогерів в Інстаграм має три основні види:

  1. Нативне просування – у цьому випадку блогер ділиться своїм враженням та досвідом поводження з товаром. Як правило, це пост із фотографією продукту та його історія взаємодії.
  2. Огляди – пост, де вказуються всі переваги та недоліки товару, його характеристики та властивості, а також особисте ставлення блогера до продукції.
  3. Гіви (giveaway) та конкурси – рекламодавець виступає як спонсор для проведення різноманітних конкурсів серед передплатників.

Реклама на Youtube у блогерів

Реклама на Ютубі у блогерів також поділяється на кілька типів:

  1. Інтеграція – по ходу ролика, блогер згадує продукт або сервіс, яким користується сам.
  2. Прерол – застосовується для реклами інших каналів, але може бути використаний для просування товарів/послуг
  3. Огляд – ролик повністю присвячений продукту або послузі та взаємодії з ним блогера.

Від чого залежить вартість реклами у блогерів?

Ціни на рекламу у блогерів залежать від його рейтингу, кількості передплатників, популярності медійної особи, відгуку на контент, який він пропонує, регіону, а також майданчика, на якому працює блогер. Так, реклама у блогерів у Ютубі відрізняється за вартістю від Інстаграм просування.

Пошук блогерів для реклами

    Знайти блогера для реклами можна за допомогою кількох критеріїв вибору. До них належать:

  1. Кількість передплатників;
  2. Тематика блогу;
  3. Охоплення аудиторії;
  4. Залучення;
  5. Реакція на рекламу з боку передплатників;
  6. Клікабельність.

Правильно підібрати блогера для просування товарів та послуг допоможе компанія Рекламаре. Ми знаємо всі тонкощі та нюанси у виборі необхідного лідера думок, щоб ваша реклама приносила бажаний результат.

Переваги замовлення реклами у блогерів через Reclamare

Користуючись послугами компанії Reclamare, ви отримаєте високу якість роботи та досвід професіоналів у просуванні продукту в інфосередовищі. Пошук блогерів для реклами ми здійснюємо з урахуванням усіх основних критеріїв та побажань замовника. Ми виконуємо весь комплекс робіт з вибору виконавця та супроводжуємо проект до повного його завершення.

Показати повністю