ПРИВОДИМО ГАРЯЧИХ КЛІЄНТІВ ІЗ СОЦ МЕРЕЖ

  • - ведення та розвиток бренд-сторінок
  • -залучення ЦА
  • -запуск рекламних компаній
  • -Facebook реклама з оплатою за лід
замовити
Изображение телефона

Що таке Smm просування?

Изображение телефона
Изображение телефона

Smm просування в соціальних мережах - це процес залучення трафіку або уваги до проекту, бренду або продукту за допомогою соціальних мереж. Ви можете бути зразковою компанією, з благородною метою, мати унікальну пропозицію, але якщо про це не знатимуть маси, вас практично немає. Smm просування – це інформаційні та вірусні пости, швидкий зворотний зв'язок із лояльною аудиторією, збільшення дзвінків та продажів. Smm розкрутка в соціальних мережах потрібна будь-якій компанії незалежно від її віку, масштабу та спрямованості.

SMM дозволяє

Поліпшити
впізнаваність бренду

Формувати базу потенційних клієнтів

Звертатися безпосередньо до
цільової аудиторії

Изображение телефона

Підвищувати лояльність вашої цільової
аудиторії до бренду

Отримувати зворотний зв'язок з існуючими клієнтами

Збільшити зростання продажів
із соціальних мереж

4

найпоширеніших
запитання

У Вас залишилися ще питання?

безкоштовна консультація

Нам довіряють, тому що у нас:

оперативний запуск рекламних кампаній

індивідуальний підхід до кожного проекту

Більше

9 років
досвіду в SMM просуванні

100
задоволених клієнтів

мінімальна комісія

Таргетована

реклама

Таргетована реклама в соціальних мережах – ефективний канал залучення трафіку та лідів. У таргетованій рекламі використовуються різні параметри націлення: місцезнаходження, вік, стать, мова, сімейний стан, захоплення і т.д. Такі широкі налаштування реклами дають змогу скоротити до мінімуму показ реклами людям, яким це не цікаво і отримувати максимальний результат за мінімальні гроші.

замовити
  • 1. Швидкий запуск
  • 2. Цільова аудиторія
  • 3. Широкі можливості націлювання
  • 4. Оплата за кліки,
    покази, ліди
  • 5. Зручні інструменти аналізу ефективності
Изображение телефона

Схема просування

Изображение планшета
01

Початок роботи

Визначення цільової аудиторії:

-підлога
-вік
-сімейний стан
-географія
-інтереси

Аналіз конкурентів
Визначення цілей рекламної кампанії
Вибір соціальних мереж для роботи

Створення та наповнення бізнес-сторінки

Створення спільноти:

- назва
- опис
- дизайн

Наповнення спільноти контентом
Створення інтерактивного контенту:

- акції
- конкурси
- Голосування

02
Изображение планшета
Изображение планшета
03

Залучення нових учасників у співтовариство

Таргетована реклама:

- налаштування компанії
- створення тест оголошень
- ведення та модерація
- звітність та статистика

Використання чужих спільнот для реклами Запуск вірусного контенту

Робота з учасниками спільноти

Інформування учасників
спільноти про події в компанії
Підтримка інтересу
учасників спільноти до групи:

- акції
- конкурси
- Голосування

Модерація спільноти

04
Изображение планшета

Тарифи

Базовий

від 250$ на місяць

  • + 2 соціальні мережі (Facebook/Instagram)
  • + Нових передплатників100-200
  • + Модерація коментарів, відповіді на повідомлення
  • + Креативні публікації 12 постів (нестандартний дизайн, мем, покликані викликати активну реакцію користувачів)
  • + Адміністрація сторінки
  • + Щомісячний звіт про виконану роботу
Замовити

Просунутий

від 350$ на місяць

  • +2 Соціальні мережі
  • + Дизайн сторінки та постів 12
  • + Нових передплатників 200-300
  • + Модерація коментарів, відповіді на повідомлення
  • + Креативні публікації 12 постів (нестандартний дизайн, мем, покликані викликати активну реакцію користувачів)
  • + Поширення інформації у тематичних групах
  • + Налаштування та супроводження націлення (рекламний бюджет на розсуд замовника)
  • + Робота з пікселем Facebook
  • + Адміністрація сторінки
  • + Щомісячний звіт про виконану роботу
Замовити

Активний

від 500$ на місяць

  • + Розробка стратегії присутності та просування компанії в соціальних мережах
  • +2 Соціальні мережі
  • + Дизайн сторінки та постів
  • + Нових передплатників 400-500
  • + Модераціякоментарів, відповіді на повідомлення
  • + Креативні публікації 16 постів (нестандартний дизайн, мем, покликані викликати активну реакцію користувачів)
  • + Поширення інформації у тематичних групах
  • + Налаштування та супроводження націлення *рекламний бюджет на розсуд замовника
  • + Робота з пікселем Facebook
  • + Адміністрація сторінки
  • + Щомісячний звіт про виконану роботу
Замовити

Інші послуги

SEO-просування

Контекстна реклама

ПРИВЕДЕМО ГАРЯЧИХ КЛІЄНТІВ З Фейсбук Инстаграмм

Перші результати вже першого дня показу реклами!

Изображение

Відгуки

СММ-просування в соціальних мережах

Просування у соціальних мережах — це спосіб залучення нових клієнтів до своєї послуги чи продукту. Ви створили спільноту, зібрали передплатників, пишіть цікавий контент, а продаж немає? Розглянемо причини такого явища. Без точного розуміння, для чого ви рекламуєте свій бренд, є можливість йти в нікуди. Безглуздо бути в інтернеті просто так. Соцмережі - це чудовий спосіб вирішити бізнес-завдання, якщо правильно ними користуватися. З цієї причини для початку необхідно створити чіткий список завдань та планів.

Наприклад, цей список може виглядати таким чином:

  • 1. Інформувати регулярно своїх існуючих та майбутніх клієнтів про свій продукт.
  • 2. Збирати зворотній зв'язок про послугу.
  • 3. Моніторити та прислухатися до відгуків.
  • 4. Наводити свою цільову аудиторію на сайт.

У корпорації чи маленької компанії свої цілі, тому й сам список може відрізнятися.


Інформація для користувачів

Кожна мережа диктує свій формат. Наприклад, ви не можете написати в твіттері більше 280 символів або створити опитування в інстаграмі. У звичних мережах Фейсбук або ВКонтакті пропонують пост+картинку чи відео. В Інстаграмі та Пінтересті зазвичай розміщуються лише фотографії, а для опису – хештеги. До того ж, існують приховані додаткові можливості.
Якщо ви починаєте створювати свою справу, подумайте, як максимально використати ресурси? Що допоможе описати послугу – текст чи ролик? Пам'ятайте, що текстовий контент найчастіше написати просто, чого не можна сказати про якісну зйомку живого цікавого ролика. Для цього не зайвим буде подивитися варіанти у конкурентів та створити свій. Не обов'язково запозичувати ідею, пов'язану з вашою сферою: ми часто переглядаємо групи, коли хочемо знайти щось нове. Однак запишіть варіанти, що сподобалися, окремо і вирішіть, як звернути їх в оригінальний контент саме для вашого бізнесу.

Визначення стратегії для соціальних мереж

Щоб визначитися зі своєю стратегією, дайте відповідь на такі питання:

  1. ⦁ Що ви хочете отримати завдяки СММ? Запишіть мету, якої ви прагнете. Зрозумійте завдання просування в соціальних мережах. Зрозуміло, мета має бути досяжною та пов'язаною. Повертаючись, наприклад: Протягом 4 місяців компанія зобов'язана збільшити кількість переходів на ваш ресурс до 100 кліків на добу.
  2. ⦁ Ваша ЦА? Кожен автор компанії повинен знати, для кого працює, і що хоче отримати від замовника. Визначте маркетинговий хід, який буде відповідати сегментам ЦА.
  3. ⦁ Яку інформацію потрібно виділити для споживача, щоб він захотів купити вашу послугу? Змоделюйте таку ситуацію очима свого клієнта. Це допоможе розпланувати інформаційний потік.
  4. ⦁ Які соціальні мережі найбільше користуються популярністю серед ваших замовників? Ви повинні визначитися із майданчиками для просування.
  5. ⦁ Який час найбільш активно для вашої ЦА? Вирішення цього питання допоможе вам розрахувати вдалий час публікацій.

Таргетована реклама

Таргетування у мережах – це чіткий комунікаційний зв'язок із аудиторією. У особистих профілях люди вказують безліч інформації, що необхідна рекламодавця: стать, вік, інтереси. Smm реклама тільки починає активно розвиватися, якість даних буде вищою і рекламодавець отримає просунутий інструмент для націлення. Успіх розкручування особливо яскраво виражений у банківській сфері.

Переваги таргетованої реклами в соціальних мережах

  • & # 10625; Є чудова можливість просувати послугу або продукт без сайту – для малого бізнесу цей варіант є найзручнішим. Можна створити грамотну сторінку компанії з описом товару та наводити на неї замовників. Один із способів smm просування.
  • & # 10625; Гнучка настройка. Є варіант вибрати різні групи за параметрами – вік, освіта, стать, географія, тощо.
  • & # 10625; Робота з кожною групою учасників та замовників окремо. Для різної аудиторії своє оголошення.

Якщо вам потрібна якісна розкрутка на найвищому рівні, варто звернутися до фахівців студії Рекламаре. Важливо усвідомлювати, що звичайне розміщення інформації, навіть цікавої, на сторінці недостатньо. Це завдання комплексне, включає аналітику і регулярний пошук потрібних каналів для залучення замовників. Спеціаліст СММ здатний застосувати безліч методик та інструментів для реалізації вашої мети. А ціль, як правило, у кожної компанії одна – привести клієнтів.

Показати повністю