Головна SMM Просування в соцмережах NEW

Приводимо гарячих клієнтів із соц мереж

  • Забезпечимо потік заявок
  • Збільшимо ефективність кампаній
  • Підвищимо впізнаваність бренду
  • Розвиваємо сторінки брендів
Що таке Smm просування?

Smm просування в соціальних мережах – це процес залучення трафіку або уваги до проекту, бренду або продукту за допомогою соціальних мереж. Ви можете бути зразковою компанією, з благородною метою, мати унікальну пропозицію, але якщо про це не знатимуть маси, вас практично немає. Smm просування – це інформаційні та вірусні пости, швидкий зворотний зв’язок із лояльною аудиторією, збільшення дзвінків та продажів. Smm розкрутка в соціальних мережах потрібна будь-якій компанії незалежно від її віку, масштабу та спрямованості.

Для чого?

Поліпшити
впізнаваність бренду

Формувати базу
потенційних клієнтів

Звертатися
безпосередньо до
цільової аудиторії

Підвищувати лояльність
вашої цільової аудиторії
до бренду

Отримувати зворотний
зв’язок
з існуючими
клієнтами

Збільшити
зростання продажів із
соціальних мереж

Чому ми?

оперативний
запуск
рекламних
кампаній

індивідуальний
підхід
до
кожного проекту

12 років досвіду в
SMM просуванні

Більше 100
задоволених
клієнтів

мінімальна
комісія

Таргетована реклама

Таргетована реклама в соціальних мережах – ефективний канал залучення трафіку та лідів. У таргетованій рекламі використовуються різні параметри націлення: місцезнаходження, вік, стать, мова, сімейний стан, захоплення і т.д. Такі широкі налаштування реклами дають змогу скоротити до мінімуму показ реклами людям, яким це не цікаво і отримувати максимальний результат за мінімальні гроші.

Швидкий
запуск

Широкі
можливості
націлювання

Цільова
аудиторія

Зручні інструменти
аналізу
ефективності

Оплата за кліки,
покази, ліди

Схема просування
1
ПОЧАТОК РОБОТИ

Заповнення Брифу
Визначення цільової аудиторії
Визначення цілей рекламної кампанії
Аналіз конкурентів
Розробка стратегії

2
СТВОРЕННЯ ТА НАПОВНЕННЯ БІЗНЕС-СТОРІНКИ

Створення спільноти

Наповнення спільноти контентом

Створення інтерактивного контенту

3
ЗАЛУЧЕННЯ НОВИХ УЧАСНИКІВ У СПІВТОВАРИСТВО

Таргетована реклама:

  • налаштування компанії
  • створення тест оголошень
  • ведення та модерація
  • звітність та статистика

Використання чужих спільнот для реклами
Запуск вірусного контенту

4
РОБОТА З УЧАСНИКАМИ СПІЛЬНОТИ

Інформування учасників спільноти про події в компанії
Підтримка активності учасників спільноти

Модерація спільноти

Пакети
SMM

від 250$ за місяць

  • 2 соціальні мережі (Facebook/Instagram)
  • Модерація коментарів, відповіді на повідомлення
  • Розробка креативних публікацій від 8 постів (нестандартний дизайн, мем, покликані викликати активну реакцію користувачів) та сторіси
  • Адміністрування сторінки
  • Щомісячний звіт про виконану роботу
SMM+Target

ВИГІДНО від 500$ за місяць

  • 2 соціальні мережі (Facebook/Instagram)
  • Модерація коментарів, відповіді на повідомлення
  • Розробка креативних публікацій від 8 постів (нестандартний дизайн, мем, покликані викликати активну реакцію користувачів) та сторіси
  • Адміністрування сторінки
  • Щомісячний звіт про виконану роботу
  • Відбір ЦА та технічне налаштування рекламної кампанії
  • 3 рекламні оголошення з авторськими текстами та банерами
  • Кільцева галерея з 4-6 елементів (описує ваші переваги та акції)
  • Оптимізація рекламного бюджету
  • Тестування 4 видів трафіку, найкращий з яких допускається до показу
  • Робота з facebook pixel (робота з аудиторією, налаштування ретаргетингу, налаштування конверсій)
Target

від 350$ за місяць

  • 2 соціальні мережі (Facebook/Instagram)
  • Відбір ЦА та технічне налаштування рекламної кампанії
  • 3 рекламні оголошення з авторськими текстами та банерами
  • Кільцева галерея з 4-6 елементів (описує ваші переваги та акції)
  • Оптимізація рекламного бюджету
  • Тестування 4 видів трафіку, найкращий з яких допускається до показу
  • Робота з facebook pixel (робота з аудиторією, налаштування ретаргетингу, налаштування конверсій)

ПРИВЕДЕМО ГАРЯЧИХ КЛІЄНТІВ З instagram та facebook

Перші результати вже першого дня показу реклами!

    Ваші дані в безпеці і не будуть нікому передані. Ніколи.
    для кого робимо
    наші партнери
    FAQ
    Чим відрізняється SMM просування від Таргетованої реклами?
    Smm просування в соціальних мережах – це залучення нової аудиторії, популяризація та імідж компанії в групах та спільнотах Facebook, Instagram, а також швидкий зворотний зв'язок із аудиторією. Таргетована ж реклама, спрямована на прямий продаж товару чи послуги.
    Скільки коштує Реклама у Facebook?
    Вартість реклами в Facebook варіюється в залежності від цілей, яких ви хочете досягти, націлення та цільової аудиторії, на яку буде показуватися реклама. Середня ціна кліка 0,03 - 0,5 $ і вище. Уточнити вартість таргетованої реклами у Facebook для Ваших завдань можна, замовивши безкоштовний прорахунок.
    Скільки коштує SMM?
    Дізнатись вартість SMM-ведення Instagram та Facebook можна замовити безкоштовний розрахунок або звернувшись за номером телефону нашого спеціаліста 067 109 99 72
    Чому варто використовувати комплексний підхід для просування бізнесу в Інтернеті?
    Комплексний підхід "SMM Просування + Таргетована Реклама" дозволить максимально ефективно використовувати всі інструменти соціальних медіа, залучаючи цільовий, дешевий трафік, а також популяризувати свій бренд усередині соціальних мереж, спілкуючись безпосередньо з потенційними клієнтами.
    У Вас залишилися ще питання?
    Відгуки
    play
    play
    play
    play

    СММ-просування в соціальних мережах

    Просування у соціальних мережах — це спосіб залучення нових клієнтів до своєї послуги чи продукту. Ви створили спільноту, зібрали передплатників, пишіть цікавий контент, а продаж немає? Розглянемо причини такого явища.
    Без точного розуміння, для чого ви рекламуєте свій бренд, є можливість йти в нікуди. Безглуздо бути в інтернеті просто так. Соцмережі – це чудовий спосіб вирішити бізнес-завдання, якщо правильно ними користуватися. З цієї причини для початку необхідно створити чіткий список завдань та планів.

    Наприклад, цей список може виглядати таким чином:

    • 1. Інформувати регулярно своїх існуючих та майбутніх клієнтів про свій продукт.
    • 2. Збирати зворотній зв’язок про послугу.
    • 3. Моніторити та прислухатися до відгуків.
    • 4. Наводити свою цільову аудиторію на сайт.

    У корпорації чи маленької компанії свої цілі, тому й сам список може відрізнятися.

     

    Інформація для користувачів

    Кожна мережа диктує свій формат. Наприклад, ви не можете написати в твіттері більше 280 символів або створити опитування в інстаграмі. У звичних мережах Фейсбук або ВКонтакті пропонують пост+картинку чи відео. В Інстаграмі та Пінтересті зазвичай розміщуються лише фотографії, а для опису – хештеги. До того ж, існують приховані додаткові можливості.

    Якщо ви починаєте створювати свою справу, подумайте, як максимально використати ресурси? Що допоможе описати послугу – текст чи ролик? Пам’ятайте, що текстовий контент найчастіше написати просто, чого не можна сказати про якісну зйомку живого цікавого ролика. Для цього не зайвим буде подивитися варіанти у конкурентів та створити свій. Не обов’язково запозичувати ідею, пов’язану з вашою сферою: ми часто переглядаємо групи, коли хочемо знайти щось нове. Однак запишіть варіанти, що сподобалися, окремо і вирішіть, як звернути їх в оригінальний контент саме для вашого бізнесу.

    Визначення стратегії для соціальних мереж

    Щоб визначитися зі своєю стратегією, дайте відповідь на такі питання:

    1. ⦁ Що ви хочете отримати завдяки СММ? Запишіть мету, якої ви прагнете. Зрозумійте завдання просування в соціальних мережах. Зрозуміло, мета має бути досяжною та пов’язаною. Повертаючись, наприклад: Протягом 4 місяців компанія зобов’язана збільшити кількість переходів на ваш ресурс до 100 кліків на добу.
    2. ⦁ Ваша ЦА? Кожен автор компанії повинен знати, для кого працює, і що хоче отримати від замовника. Визначте маркетинговий хід, який буде відповідати сегментам ЦА.
    3. ⦁ Яку інформацію потрібно виділити для споживача, щоб він захотів купити вашу послугу? Змоделюйте таку ситуацію очима свого клієнта. Це допоможе розпланувати інформаційний потік.
    4. ⦁ Які соціальні мережі найбільше користуються популярністю серед ваших замовників? Ви повинні визначитися із майданчиками для просування.
    5. ⦁ Який час найбільш активно для вашої ЦА? Вирішення цього питання допоможе вам розрахувати вдалий час публікацій.

    Таргетована реклама

    Таргетування у мережах – це чіткий комунікаційний зв’язок із аудиторією. У особистих профілях люди вказують безліч інформації, що необхідна рекламодавця: стать, вік, інтереси. Smm реклама тільки починає активно розвиватися, якість даних буде вищою і рекламодавець отримає просунутий інструмент для націлення. Успіх розкручування особливо яскраво виражений у банківській сфері.

    Переваги таргетованої реклами в соціальних мережах

    • Є чудова можливість просувати послугу або продукт без сайту – для малого бізнесу цей варіант є найзручнішим. Можна створити грамотну сторінку компанії з описом товару та наводити на неї замовників. Один із способів smm просування.
    • Гнучкі налаштування. Є варіант вибрати різні групи за параметрами – вік, освіта, стать, географія, тощо.
    • Робота з кожною групою учасників та замовників окремо. Для різної аудиторії своє оголошення.

    Якщо вам потрібна якісна розкрутка на найвищому рівні, варто звернутися до фахівців студії Рекламаре. Важливо усвідомлювати, що звичайне розміщення інформації, навіть цікавої, на сторінці недостатньо. Це завдання комплексне, включає аналітику і регулярний пошук потрібних каналів для залучення замовників. Спеціаліст СММ здатний застосувати безліч методик та інструментів для реалізації вашої мети. А ціль, як правило, у кожної компанії одна – привести клієнтів.

    Детальніше
    Залишились питання?
    Залиште заявку і ми Вам зателефонуємо для консуьтації.
    Замовити консультацію